Wednesday, July 18, 2012

水曜日 10日目

ちぬかーでぃ あっつぁん どー
毎日暑いよー

フィエスタぬまいぬ ふぐんきに まーしく ぶる さんさんか゜ かちまさどぅ ある
フィエスタの前のフクギの木にたくさんいるセミがうるさい


とぅむてぃぬ 調査に どぅなんむぬいぬ 「もらう(いただく?)」とぅ distributive eachぬゆぬむぬ 発見きたん
午前中の調査でドゥナン語の「もらう(いただく?)」とdistributive eachのようなもの発見

しゃなん
ほくほく


んぬぬ ばすぬないぬ ながや くんに なってぃぶたん
昨日のバナナの中はこんななってた

【ぶつぶつフォービアの人は閲覧注意】


あがまみ にてぃ まみぬくでぃ っくいてぃ かき氷 はたん
小豆炊いてあんこ作ってかき氷食べた

なち すたん
夏来た



だまんき うぶかでぃ ってぃたるあてぃか゜いあんがら いりてぃだん んなりるっかやーんでぃ うむたか゜
八重山に台風来たそうだから(理由の形式あってるか不明)夕日見れるかなと思ったけど

くぬあとぅや んむんき かぐりてぃ んなにぬたん
この後は雲に隠れて見えなかった

うんあか゜ てぃんか゜ あらーぐ あびゃたん どー
でも空がすごいきれいだったよ


No comments:

Post a Comment